Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

οι κηδεμονες μας (...οσους θυμόμαστε)

Διευθυντές
· Ιακώβου Κων/νος (1934-1935) (1946-56 στο Οικ. Φλώρινας)
· Αρχόπουλος Γεώργιος (1935-1946) (…1934 στο Οικ. Φλώρινας)
· Ιωαννίδης Αναστάσιος (1946-1956)
[οικογένεια: Γιάννης]
· Ιακώβου Κων/νος (1956-59)
[οικογένεια: Νίνα, Νώνης, Λιλίκα Χατζητζίβα, Μαίρη Γερογιάννη]
· Πολυξενίδης Παναγιώτης (1959-1981)
[οικογένεια: Ασημίνα, Αντωνία…]
· Παρτσανάκης Λευτέρης (1961-1987)
· Σεκερτζής Γιώργος (1987-2001) τελευταίος
Παιδονόμοι
· Σημάδης Ηλίας (1945...)
· Μελικίδης Αλέκος (1953-1969)
Δάσκαλοι
· Όμηρος Πέλας (1941-1943)
· Λαμπρόπουλος Νικόλαος (1941-1943)
· Παρτσανάκης Λευτέρης (1961-1981)
· Ταράτσας Ιωάννης
· Ζαχαριάδης Χρήστος (Χρυσή)
· Δήμας Παντελής
· Σεκερτζής Γιώργος (1983-1987)
Διαχειριστές
· Κωίδης Χρήστος(για τα παιδιά "Τσίφτης", διαχεριστής ως το 1964)
· Χατζηανδρέογλου Γιώργος (1964-1993) τελευταίος
Νοσοκόμες
· Φρόσω Γούλιου
· Παρθένα Νιξαρλίδου-Παρτσανάκη
Ραφτριες
· Μοίρα-Ουγκρίνου Ευδοκία (1934-1935)
· Μαργαρίτα Τσακλάνη (από Ιωάννινα)
Μαγείρισες
· Μαρία…(1934…)
· Δήμητρα Καραβασίλη
· Αμαλία Μερκουριάδου
Πλύντριες και επεύθυνες Λουτρού
· Σοφία…(1934…)
· Βαγγελιώ (1934…)
· Ιορδάνα-Ντάνα Γάτσου
· Μάγδα Μούσιου
· Φρόσω Καρακαλπακίδου
· Άννα Σαντουρτζόγλου
Καθαρίστρια
Χρυσούλα Σαμουηλίδου
Έκτακτο προσωπικό
Νίκος Ορφανίδης (Τσαγκάρης)

11 σχόλια:

  1. Ονομάζομαι Ιπποκράτης Καρακάσογλου,
    είμαι Anatolian class of 1993, ως υπότροφος,
    την οποία πήρα ενώ ήμουν τελειόφοιτος δημοτικού
    στο Οικοτροφείο Αρρένων Εδέσσης.

    Ψάχνοντας, βρήκα κάποιες πληροφορίες για το αγαπημένο μου Οικοτροφείο στο blog σας.
    Εκεί διάβασα και το όνομα τού τότε διευθυντή
    Λευτέρη Παρτσανάκη και της γυναίκας του Παρθένας
    (νομίζω ο γιος τους, Ειρηναίος, ήταν στην ηλικία μου), οπότε ειμαι βέβαιος ότι βρήκα αυτό που ψάχνω.

    Εχώ επισκεφθεί δύο φορές την Έδεσσα, δυστυχώς μετά το 2001, όποτε και έκλεισε το Οικοτροφείο, όπως μόλις τώρα πληροφορήθηκα.

    Αν μπορείτε να με βοηθήσετε να βρω κι άλλες πληροφορίες, όπως τα αρχέια του κλπ, ώστε να βρω τους συμμαθητές μου στο δημοτικό, θα σας ήμουν ευγνώμων.

    Από τα ιστολόγια σας, καταλαβαλινω πως έχετε ακαδημαϊκή σχέση με το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του ΠΑ.ΜΑΚ. Ίσως μπορέσω να σας βρω εκεί.

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στα
    6955123345 και lippos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρης Μωραΐτης εδώ 6932579042 έφυγα από το οικοτροφείο 1993 και μπήκα το 1980. 6932579042 ζω στην Αθήνα

      Διαγραφή
  2. Κ. Καρακασογλου αργησα λιγο να δω το σχολιο σας. Κατ'αρχην μπορειτε να περασετε οποτε θελετε απο το γραφειο μου, ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ 11-13.
    ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΤΡΟΦΕΙΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΠΑΦΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑ ΨΑΞΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΟΣΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΕΔΩ ΣΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ (ΑΝΑΡΤΗΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ) ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΘΕΙΤΕ. ΣΤΗ ΕΔΕΣΣΑ ΖΕΙ Η κ. ΠΑΡΘΕΝΑ ΣΥΖΥΓΟΣ ΠΑΡΤΣΑΝΑΚΗ (ΠΙΘΑΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 2381029408)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και στους δύο. Είμαι ο Ειρηναίος Παρτσανάκης, γιός του Λευτέρη και της Παρθένας. Είμαι πρόθυμος να βοηθήσω σε ό,τι χρειαστεί.Χάρηκα πάρα πολύ όταν η σύζυγός μου βρήκε τυχαία το συγκεκριμένο blog.Θα παρακολουθώ συχνά αναμένοντας απάντησή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θυμαμαι τον πατερας σου και εχω συναντησει και μιλησει με την μητερα σου μετα απο πολλα χρονια. το τηλεφωνο μου ειναι 6948 597144 για ο,τι χρειαστεις και μπορω να διεκπαιρεωσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη. Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά. Έλαβα πρόσκληση από το 9ο Δημοτικό Σχολείο Έδεσσας το οποίο στεγάζεται στο κτίριο του οικοτροφείου να μιλήσω σε μια εκδήλωση που πρόκειται να γίνει σχετικά με την μετεγκατάσταση του συγκεκριμένου σχολείου στο κτίριο αυτό. Κάθε βοήθεια δεκτή.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα . ονομάζομαι ουζουνης Ιωάννης από το Λουτράκι ποζαρ
    Πέρασα κε εγώ από το οικοτροφείο 1974 εος1979 μετά πήγα στον Αριστοτέλη καλαμαριάς θα σας παρακαλούσα αν μπορείτε να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες από τα παιδιά που ήμασταν μαζί. καλό θα ήταν να κάνουμε μια συνάντηση όλη η ηκοτροφη να γνωριστούμε να θυμηθούμε τα παλιά μας χρόνια αν και φτωχικά αλά πόλη όμορφα. Τελ 6977418989 &
    23840 91357. wwwpozarpallas.gr
    email ouzouni3@.gr info@pozarpallas.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kalispera se olus sas geia su ouzuni jianni se theimame piegename mazi sxoleio eimai o Bassilis algiouvanoglou megalosa sto oikotrofeio abo to 1973-1984 geia palius simathites email billys68@gmx.de i tilefona 004974209290008 kai 00491608554835

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μολις ειδα το μηνυμα σου. Δεω γνωριζω καποιο φιλο απο την περιοδο που αναφερεσαι. Ως "αποφοιτος" του 1962 και εχοντας κρατησειν σχεσεις με τα παιδια ως το 1969 ξερω μονο αυτες τις γεννιες. Ελπιζω να βρεις καποιες επαφες μεσω αυτης της Σελιδας. Αν θελεις σκαναρε καποιες φωτογραφιες και στειλτες μου να τις αναρτησω. Φιλικα Σταυρος

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Τάσος Κακλαμάνης και είμαι συν-ιδρυτής της Εταιρείας Ιστορικών Ερευνών "ΛΥΚΙΑ" που έχει συσταθεί απο απογόνους Μικρασιατών με καταγωγή απο Μάκρη-Λιβίσι. Προσπαθώ καιρό να εντοπίσω απογόνους του διευθυντή Κωνσταντίνου Ιακώβου που αναφέρετε, καθ' ότι και αυτός και η σύζυγος είχαν καταγωγή απο Μάκρη-Λιβίσι. Έχω και στοιχεία να τους παραδώσω, όπως κάνουμε για όλους τους πατριώτες μας. Αν γνωρίζετε κάποιον απόγονο, θα ήμουν υπόχρεος να με καλέσετε.Σας ευχαριστώ πολύ. Με εκτίμηση, Τάσος Κακλαμάνης 6977841099

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην Έδεσσα ζει η εγγονή του κ. Κων/νου Ιακώβου.
      Δικηγόρος κ. Γερογιαννη Έλενα
      694-494-1977

      Διαγραφή